Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Ανάπλαση Αθήνας ΑΕ», Πολυχρόνης Ακριτίδης, υπέγραψε για λογαριασμό της εταιρείας Μνημόνιο συνεργασίας με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τον Δήμο Αθηναίων και την εταιρεία Αττικό Μετρό, για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας.
Η εταιρεία «Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε.» θα αναλάβει τη διενέργεια αρχιτεκτονικών διαγωνισμών για τις αναπλάσεις και τις τελικές διαμορφώσεις των κοινοχρήστων χώρων στους οποίους θα εγκατασταθούν οι νέοι σταθμοί του Μετρό, σε συνδυασμό με τις διαπλατύνσεις πεζοδρομίων, πεζοδρομήσεις οδών και άλλες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις ήπιας κυκλοφορίας στην ζώνη επιρροής του κάθε σταθμού.
Η διενέργεια των εν λόγω αρχιτεκτονικών διαγωνισμών αφορούν στους σταθμούς της πλατείας Κυψέλης, της πλατείας Κολωνακίου, της πλατείας Εξαρχείων, του σταθμού Δικαστήρια, του σταθμού Αλεξάνδρα, του σταθμού Ακαδημία και Ευαγγελισμού.
Επίσης, η εταιρεία θα αναλάβει την προμήθεια, μεταφορά, φύτευση και συντήρηση για εύλογο χρόνο δυο χιλιάδων (2000) νέων δέντρων. Επιπλέον θα αναλάβει τη μεταφορά, τοποθέτηση ή αποθήκευση και φύλαξη των γλυπτών και έργων τέχνης από τους χώρους αυτούς καθώς και τη μεταφορά και τοποθέτηση του αστικού εξοπλισμού. Τέλος, θα αναλάβει τη μεταφορά, επισκευή και τοποθέτηση των ιστών ηλεκτροφωτισμού και των φωτιστικών από και προς τους κοινόχρηστους χώρους.
Ο Πολυχρόνης Ακριτίδης, Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας «Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε.», δήλωσε ότι το Μετρό της Αθήνας αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα έργα, της τελευταίας εικοσαετίας, που κατασκευάζονται αυτή την περίοδο στην χώρα. Είναι ένα έργο νέας γενιάς με σύγχρονους συρμούς και σταθμούς. Με την υπογραφή αυτού του μνημονίου συνεργασίας επισημοποιούμε τη συνεργασία μας και τις κοινές μας δράσεις για τα επόμενα 8 χρόνια με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τον Δήμο Αθηναίων και την εταιρεία Αττικό Μετρό. Η ένταξη του μετρό σαν μέσο σταθερής τροχιάς στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πόλης των Αθηνών έχει ως στόχο την εξοικονόμηση του συνολικού χρόνου μετακίνησης στη ζώνη επιρροής της, την αποσυμφόρηση του οδικού δικτύου, την καλύτερη κατανομή των κυκλοφοριακών φόρτων για τις μετακινήσεις από και προς το κέντρο της Αθήνας, τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και τη βελτίωση του ακουστικού περιβάλλοντος με προφανές αποτέλεσμα τη γενικότερη βελτίωση της ποιότητας του περιβάλλοντος και ζωής των πολιτών..